Klientas


Profesionalus kliento aptarnavimas

„American Express“ 2011 metų tyrimas atskleidžia:  70% vartotojų yra linkę išleisti daugiau tose įmonėse, kuriose klientas jaučiasi laukiamas.

O 68 % klientų yra nepatenkinti bendravimu. (Šaltinis: Knyga „Romancing the Customer“)

Ką daryti, kad įkvėptume klientą bendravimui tik su mumis?

Tikiu, sutiksite su teiginiu: „Klientas dar neįėjo – kliento aptarnavimas jau prasidėjo“.

Šiuose mokymuose:

  • Susipažinsime su klientų elgesio psichologija.
  • Žvilgtelsime kaip mes matome klientą ir kaip klientas mano mus ir kokią įtaką tai daro galutiniams rezultatui.
  • Įsivertinsime ar mūsų elgesys atitinka kliento „Svajonių įmonę“.
  • Peržiūrėsime ir sukursime pagal įmonės specifiką tinkančias frazes bendraujant su klientu.
  • Peržvelgsime rašytinę komunikaciją el.paštu ir dažniausiai pasitaikančias klaidas.
  • Kaip elgtis situacijose, kai tu klientui pirmasis, o tau klientas 100-asis

 

Vidiniai mokymai adaptuojami pagal Jūsų įmonės poreikius.

Ankstesnis mokymas “Streso valdymas”

Kitas mokymas “Asmeninė lyderystė”

Trenerė Liana MogišaitėPlačiau

Visi mokymai. Plačiau



Susisiekime: 

Kontaktai