Klientas

Klientas dar neįėjo – kliento aptarnavimas jau prasidėjo.          Į profesionalų kliento aptarnavimą orientuotas elgesys

 


Ar kada susimąstėte, kodėl prarandame kai kuriuos klientus?  68 % klientų yra nepatenkinti bendravimu. (Šaltinis: Knyga „Romancing the Customer“)

„American Express“ 2011 metų tyrimas atskleidžia:  70% vartotojų yra linkę išleisti daugiau tose įmonėse, kuriose klientas jaučiasi laukiamas.

Ką daryti, kad klientas nuolatos prisimintų kelią pas mus?

Šiuose mokymuose bus atskleisti paprasti ir lengvai pritaikomi būdai, padedantys matyti klientą „kitoje šviesoje“. Tai padės lengviau surasti į klientą orientuotą elgesio modelį, užmegzti ir išlaikyti ilgalaikį bendravimą

Nagrinėsime šias temas:

  • Šypseną pamatome už 30-ties metrų: mažuose dalykuose slypi didžiulė grąža. Ką daryti pirmosiomis bendravimo akimirkomis.
  • Konkurencinė kova: 86% atvejų kai mes pralaimime, nes pamiršome, kad citrina nors ir rūgšti, bet gali būti puiki gydymo priemonė.
  • Skirtingi klientai, kaip prie visų prisitaikyti?
  • Kaip 15 sekundžių aptarnavimo gali nulemti įmonės sėkmę rinkoje?
  • Ar nepajudinę nė piršto pateisinsime kliento lūkesčius?
  • Aptarnavimo kaina telefonu kaip arbatpinigiai: 5 ar 20?
  • Kas klientui bendraujant telefonu ar internetu gali tapti „šaltu dušu“? Į ką atkreipti dėmesį?
  • Ko galime elektroninio pašto erdvėje pasimokyti iš IXX a? Kaip nesukelti neigiamos kliento reakcijos bendraujant el.paštu.
  • O jei klientas iš anksto nepatenkintas? Nuo ko tai priklauso ir kaip pakeisti jo nuostatą?
  • Kai tu klientui pirmasis, o tau klientas 100-asis, kaip elgtis?
  • Ar šaltas monitoriaus veidas, ar nuoširdi šypsena ragelyje? Ką daryti, kai nėra jėgų šypsotis?
  • Mažos dovanėlės sutvirtina draugystę. Mitas. Lojalūs klientai atsiranda neišleidus nė cento.

Trenerė Liana Mogišaitė, andragogė-praktikė 



Ir kiti vidiniai mokymai adaptuojami pagal Jūsų įmonės poreikius:

  • Tikslų siekimas įmonėje. Ką įmesime į krepšį po 1 metų?

  • Efektyvios derybos. Kaip laimėti dar joms neprasidėjus?

  • Efektyvus konfliktų valdymas. Kurti ar spręsti?

  • Prezentavimas ir viešo kalbėjimo paslaptys. Menas įveikti kalbėjimo baimę ir žaismingai pritraukti auditorijos dėmesį. 

Iškilus klausimams bus malonu atsakyti ir gyvai: 

Kontaktai